Van Gogh onder de loep
1 oktober, om 14:45 - 18:00
1 oktober wordt er een evenement georganiseerd om over de verschillende technieken die kunstenaars gebruiken, en de chemie die daarbij komt kijken, geïnformeerd te worden in het restauratieatelier van het van Gogh Museum.
Deze dag is interessant voor de docenten en/of toa’s die de NLT-module van Gogh geven, maar de kennis kan ook binnen het reguliere natuurkunde en scheikunde onderwijs gebruikt worden.